2012. január 22., vasárnap

Liam - Liamnak

Elkészült egy újabb vagány horgolt baba. Fiú, de kicsit hosszabb hajat hagytam neki, mert a leendő tulajdonosa is hasonló hajkoronával bír. Persze még tovább kurtítható, ha épp úgy tetszik. A színek használatában szabad kezet kaptam, aminek nagyon örültem. A színválasztásom a kékre és a narancssárgára esett. Az alap ötletet a Republic egyik dala adta, - amiben a kék és narancssárga szerepek, ha már a 67-es útról nem lehet babát formálni :) - mivel mindenképp szerettem volna valami Kaposvárhoz, Magyarországhoz köthető dolgot belecsempészni a babába, hogy ha majd a megfelelő időben úgyis a tengeren túlra fog utazni, legalább egy kis hazait is vigyen magával.

Remélem a megrendelőnek is legalább annyira tetszik majd a baba, mint nekem, mert akkor szavam nem lehet. :)


A vagány amerikai focista.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése