2013. január 3., csütörtök

5 pár tank mamusz

Karácsonyra 5 pár tank mamuszt készítettem felnőtt férfi méretekben. Nagy munka volt, hisz ebből 3 db 44-45-ös méretű volt, igazán méretes darab. A kedves kéréseknek pedig nehezen tudtam volna nemet mondani, így karácsonyra összesen 5 párat vállaltam  be, ami így is több lett, mint amit eredetileg szerettem volna. Csak hát mégis csak a fa alá szerették volna tenni legkedvesebb szerettüknek és ilyenkor a racionalitás háttérbe tud szorulni. De végülis mindegyik pár időben elkészült és megérkezett a karácsonyfa alá! Nagy meglepetés lehetett, amikor az ajándékozottak párjuktól, rokonuktól megkapták ezeket a tank formájú mamuszokat. :)

Íme pár visszajelzés:

     "Gyors,korrekt eladó. Csodálatos munka (ha én ilyet tudnék készíteni biztos nem adnám el :-)) "
     "Nagyon szépen köszönöm, pont olyan mint amilyet szerettem volna. Hatalmas öröm! Köszönöm!"

Ezért minden nap érdemes nekikezdeni az újabb és újabb daraboknak! Köszönöm szépen Krisztina és Rita! A legnagyobb öröm, örömet szerezni.



3 pár egyben, még postázás előtt.




22 megjegyzés:

  1. Üdvözlöm! Készít még ilyen csoda mamuszokat, vagy már nem érdekelt a dologban? Én szívesen vennék 2 párat belőle. Üdvözlettel: Mónika

    VálaszTörlés
  2. Üdv!
    Én szeretnék érdeklődni ha még készít ilyet akkor mennyiért? Kérem az e-mail címemre küldeni árlistát: sajtxd@citromail.hu.
    Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  3. Üdv!

    Érdeklődni szeretnék, hogy készít-e még tank mamuszokat, mivel szeretnék én is rendelni egy párt. Megkérhetném, hogy az e-mail címemre küldje el, hogy hogy lehet rendelni Öntől és, hogy mennyiért.

    Segítségét előre is köszönöm
    Ági
    e-mail címem: agi_94@centrum.sk

    VálaszTörlés
  4. Üdv!

    Szeretnék egy pár ilyen mamuszt rendelni Öntől. Készít még ilyeneket? Ha igen, mennyibe kerülne? 45-ös méretben. Válaszát előre is köszönöm.

    Üdvözlettel:

    Nemes Roland

    e-mail címem: gunterland1@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Üdvözlöm!

    Csodaszépek ezek a mamuszok. Gratulálok a munkáihoz. Én is szeretnék rendelni Öntől egy ilyet! Az alábbi e-mail címen kérem vegye fel velem a kapcsolatot ez ügyben!

    Várom jelentkezését!

    balczertimi@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Üdvözlöm!

    Nagyon tetszenek eme szép mamuszok!
    Gratulálok a szép munkákhoz és szeretnék rendelni ha lehetséges :)

    Kérem vegye fel velem a kapcsolatot
    hunadler@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Üdvözlöm! NAgyon jóra sikerültek ezek a mamuszok! Ha készít még iyleneket érdekelne egy pár! Ár ajánlatot, és egyéb tudni valót emailban, ha lehetséges: pusk4s@gmail.com Köszönettel : P.Gergő

    VálaszTörlés
  8. Üdvözlöm! Szeretnék érdeklődni hogy készít-e még ilyet? Ha igen kérem keressen meg, mert van egy tank őrült párom és meglepném :). email: pvfille@gmail.com Köszönettel: Niki

    VálaszTörlés
  9. Üdv!

    Érdeklődni szeretnék, hogy készít-e még tank mamuszokat, mivel szeretnék én is rendelni egy párt. Megkérhetném, hogy az e-mail címemre küldje el, hogy hogy lehet rendelni Öntől és, hogy mennyiért.

    Segítségét előre is köszönöm
    Attila

    email címem: attila200616@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Üdvözletem!
    Érdeklődni szeretnék, hogy készít-e még tank mamuszokat, mivel szeretnék én is rendelni egy párt. Megkérhetném, hogy az e-mail címemre küldje el, hogy hogyan lehet rendelni Öntől!

    Segítségét előre is köszönöm
    Laci

    email címem: laci909@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. Üdv! Szuperek a mamuszok! Van lehetőség rendelni? Küldöm a címem tajekoztatasert : fedakszabina@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Üdvözlöm! Szeretnék érdeklődni hogy készít-e még ilyet? Ha igen kérem keressen meg, mert a párom és én is tank őrültek vagyunk :). email: freka@hotmail.hu

    VálaszTörlés
  13. Üdv! Én is szeretnék rendelni több párat ha még lehetséges.
    zorza@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Üdvözlöm! Szeretnék 2 párt rendelni, ha lehetséges:
    tothnecsandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Üdvözlöm! Szeretnék érdeklődni hogy készít-e még ilyet? Ha igen kérem keressen meg,mert az apukám tank őrült!
    email:zsazsa1027@freemail.hu

    VálaszTörlés
  17. Üdvözlöm!
    A nagy érdeklődést látva, én is beállnék a sorban mamusz ügyben. Elképesztő a munkássága, tagadhatatlan, lenyűgöző! Amennyiben a tankmamusz projekt még aktualitását élvezi, érdeklődnék, hogy akad-e egy pár mamusz 45-ös méretben. Előre is köszönöm türelmét. Tisztelettel Varga Tibor

    VálaszTörlés
  18. Üdv!
    Az iránt érdeklődnék, hogy mennyi idő alatt készül el egy pár mamusz, es mennyibe kerülne, ha a páromnak ezt szeretném Karácsonyra? :)
    Az e-mail címem: sarolta.szollosi@gmail.com

    Előre is nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  19. Üdvözlöm!

    Szeretnék érdeklődni, hogy ennyi idő elteltével is készít-e ilyen mamuszokat?
    Páromat szeretném meglepni vele karácsonyra.

    Megadom az e-mail címem, kérhetem, hogy itt válaszoljon? suto.bia24@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. hello. A pàromnak minden vàgya egy ilyen, én pedig szeretném vele meglepni.. készítesz még ilyet?
    elérhetőségem: hanyka0216@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia !
    Készítesz még ilyen mamuszt?
    Ára?
    Elérhetőségem: toth.eva69@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  22. Szia! Készítesz még ilyen mamuszt? Kérlek keress meg!
    E-mail: Papaine.gy.nikolett@gmail.com

    VálaszTörlés